הצהרת נגישות

הצהרת נגישות לנד רובר ישראל (חברת המזרח לשיווק מכוניות (1994) בע"מ)


חברת המזרח לשיווק מכוניות (1994) בע"מ, אחת מיבואניות הרכב הגדולות בישראל, הינה יבואנית ומשווקת מכוניות, לנד רובר בישראל.

בלנד רובר ישראל (חברת המזרח לשיווק מכוניות) חשוב לנו לתת את השירות המקצועי והטוב ביותר לכלל לקוחותינו. לשם כך, אנו פועלים לביצוע התאמות אשר יאפשרו גם ללקוחות עם מוגבלות נגישות, הן בערוצים הישירים והן בערוצים הדיגיטליים. התאמות אלו נעשות בכפוף ובהתאם להוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התשנ”ח – 1998) והתקנות על פיו.


הסדרי נגישות
בלנד רובר ישראל (חברת המזרח לשיווק מכוניות) קיימת תכנית עבודה רב שנתית שמטרתה הנגשת נכסי החברה. במסגרת התכנית, אשר הוכנה בהתאם להוראות החוק והתקנות שהותקנו מכוחו, מונגשים סניפי החברה. חלק מסניפי החברה הונגשו באופן מלא וחלקם נמצאים תחת תהליך הנגשה כפי שמפורט בטבלה להלן:


הנגשת השירות ללקוחות החברה
מאחר והנהלת החברה רואה חשיבות רבה בהנגשת הנכסים והנגשת השירות ללקוחותיה, מנהלי ועובדי החברה עברו הדרכות בנושא נגישות השירות ונגישות בכלל, במסגרתם קיבלו העובדים כלים להתמודדות עם שירות נגיש והתנסו התנסות חוויתית במתן שירות נגיש. מטרת הדרכות אלו ליצור מודעות בקרב עובדי החברה ומנהליה לעקרון הנגישות ולהקנות להם כלים מעשיים למתן שירות נגיש.

שם האתר

כתובת

טלפון

חניית נכים

כניסה נגישה

שירותי נכים

עמדת ישיבה נגישה

פינת המתנה נגישה

חניון נגיש

הערות

אולם תצוגה כפר סבא 

התע"ש 11

9393*

יש

יש

יש

יש

יש

יש

מונגש בצורה מלאה

אולם תצוגה הרצליה

משכית 26

9393*

יש

יש

יש

יש

יש

יש

מונגש בצורה מלאה

אולם תצוגה חיפה

בעלי מלאכה 17

9393*

יש

יש

יש

יש

יש

יש

מונגש בצורה מלאה

מרכז שירות ראשי  כפר סבא

התע"ש 11

09-7680177

יש

יש

יש

יש

יש

יש

מונגש בצורה מלאה

מרכז שירות חיפה

בעלי מלאכה 17

073-2484864

יש

יש

יש

יש

יש

יש

מונגש בצורה מלאה

מרכז שירות חולון

הפלד 12

03-6821782

יש

יש

יש

יש

יש

יש

מונגש בצורה מלאה

הנגשת האתר

חברת המזרח לשיווק מכוניות (1994) בע"מ פועלת לעמידה בהנחיות הנגישות הבינלאומיות WCAG 2.0, 2.1 ו-2.2 ברמה AA, ובדרישות התקן הישראלי ת״י 5568. האתר מותאם לשימוש על ידי כלל האוכלוסייה, לרבות אנשים עם מוגבלויות, וכולל אפשרויות לחיבור ולתמיכה בטכנולוגיות מסייעות.

תפריט נגישות באתר

כדי לגשת לתפריט הנגישות, ניתן ללחוץ על סמל הנגישות שמופיע באתר או להשתמש במקש Tab לניווט באמצעות המקלדת.

תפריט הנגישות כולל חמש קטגוריות עיקריות:


* שפות - בחירת שפת תצוגת התפריט.

* פרופילי נגישות - התאמה אישית של האתר לצרכים שונים.

* אפשרויות עיקריות - התאמות תוכן ותצוגה באתר.

* טופס משוב - דיווח על בעיות או הצעות לשיפור.

* הצהרת נגישות - עיון במסמך זה.


תפריט הנגישות הותאם על ידי מומחי נגישות ונבדק באמצעות טכנולוגיות מסייעות, בהתאם לעיצוב ולמבנה האתר, ועומד בדרישות התקן במלואן, תוך שמירה על חוויית שימוש נוחה, עקבית ונגישה לכל משתמש.

שירותי נגישות באתר

להלן סקירה של עיקרי הפתרונות הנגישים הקיימים באתר:


* ניווט מקלדת - אפשרות לנווט באתר באמצעות מקלדת, ללא צורך בעכבר.

*טקסט חלופי לתמונות (Alt Text) - לכל תמונה באתר מצורף תיאור טקסטואלי המסייע לקוראי מסך.

* ניגודיות צבעים תקנית - שמירה על יחס ניגודיות מספק בין טקסט לרקע לקריאות מיטבית.

* קוד סמנטי נגיש (HTML) - מבנה קוד מותאם לטכנולוגיות מסייעות לקוראי מסך.

* עצירת אנימציות - אפשרות לכיבוי תנועה, GIF ולולאות אנימציה להפחתת הסחות.

* צמצום תנועה - ביטול אפקטים דינמיים (כגון פרלקס וגלילה מונפשת) לפי בחירת המשתמש.

* מצבי קונטרסט - מעבר בין מצב כהה, בהיר או ניגודיות גבוהה.

* שליטת רוויה - התאמת רמת הצבעים לרוויה גבוהה, נמוכה או מצב מונוכרום.

* פונטים קריאים - אפשרות להחלפת הגופן לגופן נגיש וברור יותר.

* גודל טקסט ומרווחים - הגדלה או הקטנה של טקסט, רווח בין אותיות ושורות.

* יישור טקסט - יישור לשמאל, ימין או למרכז לפי העדפה אישית.

* הדגשת קישורים וכותרות - סימון בולט של קישורים וכותרות ראשיות.

* סמן גדול - הגדלת סמן העכבר לשיפור מעקב ודיוק.

* עזרי קריאה - מסכת קריאה וסרגל למיקוד השורה הפעילה.

* מבנה דף וקיצורי דילוג - קישורי דילוג לתוכן, תפריט ופוטר וניווט לפי אזורי ARIA.

* מצב תאימות לקורא מסך - התאמות ARIA ופוקוס מותאמות לקוראי מסך.

*טפסים נגישים - תוויות ברורות לשדות והתראות לקוראי מסך בעת מילוי שגוי של הטופס.

* תיאורי עזרה - תיאורים לרכיבים אינטראקטיביים שאינם מבוססי טקסט.

* הסתרת תמונות - אפשרות מעבר לתצוגה טקסטואלית בלבד.

* שפות תפריט - בחירת שפת התצוגה של תפריט הנגישות.

* טופס משוב - דיווח מהיר על בעיות נגישות או תקלות באתר.

עדכונים, בדיקות ותעודת נגישות

האתר מתוחזק ונבדק באופן שוטף באמצעות מערכות ניטור נגישות מתקדמות לאיתור תקלות בזמן אמת, לצד בדיקות ידניות מקיפות המתבצעות לאחר כל עדכון או שינוי מהותי באתר.בדיקות האתר נערכות בליווי מקצועי של מומחי נגישות מחברת Tabnav, לשם הבטחת עמידה מלאה בדרישות התקנים ושמירה על רמת נגישות גבוהה ומתמשכת. בסיום הבדיקות הונפקה תעודת נגישות, אשר מתעדכנת באופן שוטף לאחר כל שינוי או עדכון באתר. התעודה כוללת שקיפות מלאה לגבי רשימת הרכיבים שנבדקו ידנית, הבדיקות שאינן רלוונטיות לאתר, ותאריך הבדיקה האחרון.



הצגת קטלוגים שנמסרו או יימסרו בעתיד מהיצרן:
על המסמכים האמורים חל הפטור הקבוע בתקנה 35ב לתקנות
השוויון, בהיותם "תכנים הנערכים או המופקים בידי צדדים אחרים". עוד יוסף
כי כל אדם הנזקק לסיוע בעיון בספרי הרכב מוזמן לפנות לרכז/ת הנגישות


אם במהלך הגלישה באתר נתקלת בבעיה או בכל שאלה בנושא נגישות נשמח לסייע באמצעות פרטי ההתקשרות :

למוקד פניות לקוחות בטלפון: 03-9213588

רכזי הנגישות בחברת המזרח לשיווק מכוניות (1994) בע"מ הנם: אבי חנוך, דורין ציפר

דוא"ל לפניות לרכזי הנגישות בנושא נגישות בלבד ניתן להפנות לכתובת הבאה negishut@eam.co.il.


כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר בבקשה צרפו פרטים מלאים ככל שניתן: תיאור הבעיה. סוג וגרסה של הדפדפן. מערכת הפעלה. סוג הטכנולוגיה המסייעת (במידה והשתמשתם). באיזה דף גלשתם? מהי הפעולה שניסיתם לבצע? אנחנו נטפל בבעיה ונחזור אליכם בהקדם עם פרטים על טיפולה.